План конспект уроку з "Захисту Вітчизни"

П Л А Н  -  К О Н С П Е К Т

Проведення  заняття з  юнаками – учнями  10 класу

з предмету «Захист  Вітчизни»

Т  Е  М  А :   Загальновійськова  підготовка. Стройові прийоми і рух без    

                                 зброї .

М  Е  Т  А:   Навчити учнів руху стройовим і похідним кроком.

Тренувати учнів у виконанні вивчених стройових прийомів.

Сприяти формуванню у учнів правильної осанки при виконанні  

 повсякденного кроку.

  Місце  проведення: стройовий майданчик.

  Матеріальне забезпечення:

1. Стройовий статут З С   України

2. Комплект плакатів зі стройової підготовки

3. Дзеркало для особистої перевірки правильності виконання стройових  

    прийомів.

 

                                           Х І Д  У Р О К У        

  1. 1.           В с т у п н а               ч а с т и н а     ( 10  хв. )
  2. Шикування учнів, привітання.
  3. Огляд зовнішнього вигляду, перевірка присутності учнів на  

                     заняттях.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2. Тренування у виконанні стройових прийомів на місці: виконання команд « СТАВАЙ! РІВНЯЙСЬ! СТРУНКО! ВІЛЬНО! Ліво-РУЧ!, Право-РУЧ, Кру-ГОМ! Відділення – РОЗІЙДИСЬ! Відділення – ДО МЕНЕ! В одну шеренгу –ШИКУЙСЬ! Відділення, на перший та  другий – РОЗПОДІЛИСЬ! Відділення, у дві шеренги – ШИКУЙСЬ!  Відділення, в одну шеренгу – ШИКУЙСЬ!»

Дії викладача: Звертає увагу на одночасне та якісне виконання, виправляє помилки.

 

  1. 2.    Основна             чаитина   (30  хв.)

Дії керівника : розповідь – стройовий крок – це один із найскладніших стройових прийомів, виконання якого вимагає від учнів особливої зібраності, підтягнутості, координації рухів рук і ніг.

Стройовий крок застосовується:

-                    Під час проходження підрозділів урочистим маршем;

-                    Під час виконання ними військового вітання під час руху;

-                    Під час підходу військовослужбовця до начальника та відходу від

          нього;

-                    Під час виходу зі строю та повернення на місце, а також під час занять зі стройової підготовки.

Похідний крок застосовується в усіх інших випадках.

Правильне виконання елементів стройового та похідного кроку вимагає від  юнака міцної фізичної підготовки, сприяє правильної осанки.

Нормальна швидкість  стройовим кроком – 110-120 кроків за хвилину. Довжина кроку  -  70-80 см.

Рух стройовим кроком починається за командою: «Стройовим кроком – РУШ!».  За підготовчою командою слід подати корпус трохи вперед,перенести вагу тіла більше на праву ногу,зі збереженням рівноваги; за виконавчою командою почати рух  з лівої ноги повним кроком. Під час руху стройовим кроком голову та корпус тримати прямо, дивитись вперед.

Дії учнів:  Учні в  одношеренговому строю слухають розповідь і виконують команди.

Після розповіді учителя про стройовий крок  треба показати  виконання стройового кроку по елементам.

                           Перша  підготовча вправа:

За рахунком  – роби – раз  учні згинають руки в ліктях, рухаючи ними від плеча вздовж тіла так, щоб кисть руки піднімалась вище застібки поясу на ширину долоні й були на відстані долоні від тіла; водночас ліва рука відводиться  назад до упору в плечовому суглобі. Пальці рук мають бути напівзігнути, а лікоть правої руки ледь піднятий.

За рахунком  -  роби   -  два    учні  роблять рух  лівою рукою вперед, а правою, починаючи від плеча, назад до упору.

                         Друга   підготовча  вправа:

За попередньою командою - Кроком -  учні подають корпус тіла трохи вперед, переносячи вагу тіла трохи  більше на праву ногу і утримуючи рівновагу. За командою для виконання  - РУШ- та за рахунком  - РАЗ - вони  починають рух з лівої ноги повним  кроком, виносячи ногу з відтягнутим  носком ( при  цьому ступня розташована паралельно до землі ) на висоту 15-20 см від землі. Робиться пауза, щоб учитель виправив помилки. За рахунок  –ДВА-  учні ставлять ліву ногу твердо на всю ступню.  Одночасно з кроком учні роблять рух правою рукою вперед, а лівою назад. За наступним рахунком  –РАЗ- рух повторюється з правої ноги і так далі.

Показ руху стройовим кроком у цілому, потім окремо  відпрацювання прийому з елементами : подання команди --  рух руками, роби – раз! Роби – два! З метою відпрацювання в цілому додання кроку на місці. Подання команди: «- Рух руками з кроком на місці, роби –раз, роби---два.»  Звертати під час тренування особливу  уваги на правильний рух,  положення рук , положення тіла та голов

(плечі розвернути, груди підняти, живіт втягти, голову тримати високо й прямо, не виставляючи підборіддя, дивитися перед собою).

Після відпрацювання вправ окремо відпрацьовується вправа на два рахунки, для чого подається команда  – строєним кроком, роздільно, на два рахунки, кроком—РУШ!,  що супроводжується рахунком  - Раз, два, раз, два - із паузою після руху на – РАЗ—кожному учню вказую на помилки. Після цього – подання команди для руху стройовим кроком на кожен рахунок без паузи. Початок вивчення руху стройовим кроком із темпом 60 – 70  кроків за хвилину із подальшим збільшенням темпу руху до  110 – 120 кроків за хвилину.

 

 

Опис досвіду роботи вчителя предмету “ Захист Вітчизни ” Войтенка Сергія Петровича

   Опис досвіду роботи

                            вчителя предмету “ Захист Вітчизни ”

                           Войтенка Сергія Петровича

                 2015 р.

 

 

 

Свою педагогічну діяльність розпочав в 2011році учителем фізичної культури та допризивної військової підготовки Ситковецької загальноосвітньої школи І-ІІІст, Немирівського району, Вінницької області.

Загальний стаж педагогічної роботи 4 роки.

І. Підвищення фахового рівня

Для того, щоб давати знання учням, намагаюсь збагачувати свої знання, розширювати свій світогляд: черпаю нову корисну інформацію з фахових журналів, спеціалізованих сайтів, цікавлюсь досвідом досвідчених учителів, мене також приваблюють цікаві розробки уроків, методи і прийоми роботи вчителів. Навчаюсь в Уманському державному педагогічному університеті ім.. П.Тичини на V курсі, факультет фізичного виховання.

ІІ. Навчально-виховна робота з учнями

У процесі проведення занять з допризовної підготовки учнівська молодь усвідомлює основні вимоги Конституції України з військових питань, Закону України “Про загальний військовий обов’язок і військову службу”, морально й фізично готовиться до військової служби, отримує військово-патріотичне загартування як могутній стимул у боротьбі за розбудову нової незалежної України та його війська. У процесі проведення занять з допризовної підготовки учнівська молодь усвідомлює основні вимоги Конституції України з військових питань, Закону України “Про загальний військовий обов’язок і військову службу”, морально й фізично готовиться до військової служби, отримує військово-патріотичне загартування як могутній стимул у боротьбі за розбудову нової незалежної України та його війська.